Pages

Saturday, March 26, 2011

saturday datings ;)

despite all the homework's demand just piling on my desk, although the weather, well lets just say sediakan payong sebelum hujan ; all cloudy and dark, the plan must go on! oups, dating ker?? ayooo bukan lah! my friend and i went to TONEBLAST, some kinda gig for local indie band around sabah. to be honest this was my first gig i've been to so, nerves laa. hahaha. logik ka? plus it was my club's event, so i just go and support. :) teda salah nyee~ 

haaaa... ni la member yang join nih. hehe. bediri macam tunggul kayu buat2 gaya sejuk aka cool. maklum la bediri sebla artis. hahahahaha. *bangga la lean tu* ni la ni makhluk2 yg ada motor tp mo jugak naik keta ngn aku. nasib baik kena blanja milo ais. thehehe. 
cahaya d'folk performance.
i know, i know, " ko pg gig niss??" nampak selari ka dengan watak aku yg ayu-pemalu-comel-lote di khalayak ramai nih? hahaha. *perasan!* since aku nda pernah mengenali gig local ni, aku pikir, apa la salahnya aku pg tengok2 join durg. ai duk tepi jer, goyang2 kaki sket. hekhekhek. kalo lepas ja excitement, main lumpat2, nanti karang jatuh la saham aku, wei~ hehe. paling2 local band aku tau pun Kenappa band, sebab ada lean.. ehek!.;D
so memang bertambah la jugak ilmu aku sal local indie band ni. thanks to toneblast :)
anyway, memang best! although aku terpaksa mengharungi migrain selepas tu (speaker kuat sgt, begegar gegendang telinga aku 9.0 skala ritcher). kalo bapak aku dengar, kompem dia komplen. haha. pantang tu dgr speaker lain setting dari selalu.
yep, so peeps, thats all from me. 
gotta go back to homework, tu dok panggil2 da tu.

peace yaw!
ps- nyesal aku nda sign besar2 dkt banner charity tu...isk.

2 comments:

cikempatbelas said...

cumil pulak tau yg seblah ko tu. agagagaga *ini bukan kulut*

cik.arifah. said...

mungkin ko bukan kulut. tapi 0bviously agak rabun hahahaha (jan mara fatin! hehe)