Pages

Thursday, March 24, 2011

we're just friends..

adakah title itu telah menimbulkan keraguan dalam hati setiap pembaca blogger ini? (kalaw ada T_T).. apakah ini skendel baru si anis? aisehmen kaw ni nis. nda abis2 mo skendel. nanti nda pasal2 turun naik court, paparazi, unclerazzi, mamarazzi everywhere~~..ishk ishk. tedalah!http://www.emocutez.com tengok si ayam pun geleng2.

friends; dengar ayat pun ble tau suda apa makna nya. kawan kan? yala, nda la aku ni bunguk sangat sampai enda tau ba. banyak kawan aku jumpa, banyak juga karenah yang aku ble tengok. lain la kalo dgn BFFFFF tu, kawan ni lain skit. nda berapa rapat, contact pun on-off-on-off ja. kalo BFFFFF ni, sampai kaler baju dalam pun dia ble tau, hebat kan kuasa BFFFF? hahaha. macam bukan BFFFF ja. stalker, mungkin? hehe

aku cuma mau meluahkan rasa nda puas ati aku dengan hamba allah yang mungkin sering memberikan aku ketidakselesaan, bukan mo cakap benci, tapi biasala manusia, bukan ble kasi puas ati suma org kan? tapi bila suda declare 'kawan rapat' tu, why wont they act like one? i mean to support each other. neither each and everyone feel neglected. nanti karang bila ada problem, baru sibuk-sibuk cari number fon (yang tiba2 hilang konon padahal nda save langsung), tapi bila senang, tanya khabar pun teda.. bila gaduh ngan boifren baru dok begayut dengan kita, then bila da dilamun cinta semula main tinggal ja kita ni macam kulit gula-gula. seriously, aku nda benci dengan orang gitu, cuma xpuas ati la bila kita ni dilayan sebegitu rupa. everyone need attention, why don't kita balas balik kan?

ada jugak kawan yang kadang-kadang (mungkin selalu) meng emo kan diri, down gini, down itu, kita sampai berbuih2 mulut bagi nasihat, entah telinga jenis apa tu yang nda mo mendengar nasihat pastu merosakkan diri sendri, nda kah annoying perangai gitu tuh.???siap buat scene cam dalam drama/movie tempatan mahupun barat, atau boliwud ; main kikis2 pergelangan tangan la sampai luka2, terjun kat landasan ketapi cam bruno mars la.. sakit hati tengok prangai gitu tau. igt nyawa tu cam kucing? ada sembilan? kucing ada sembilan nyawa lg bersyukur dr kita yang 1 nyawa, tp nda pandai menghargai.

aku tau aku pun bukan nya perfek. tuhan tu seja yang perfek. tapi jangan la buat aku cam teda2 ba. bilang kawan, apaini~~~?? pastu selalu bagi aku harapn, itu ini, last2, tarik balik. pa neh? hah? heish...
 

1 comment:

Noraisyah N. said...

agree! and sebagai nasihat, stop expecting people will treat us the same way we did...im starting to learn it now slowly. kawan banyak, tapi yang kekal hanya nun jauh di kk :-))) miss u daling!