Pages

Friday, April 16, 2010

depressing moment..

salam...(mo bagi salam pun nda da mud sda...)
harini btul2 aku tekanan, tension, pressure, hampa, sumala yg
bersangkut paut dengan ayat tu...
awal2 pagi da tenshen ngan prangai adik2 aku yg suka sgt menghamburkan ruma and then aku kena kemas balik suma..nda smpi 30 minit, hambur balik tu.....ei, tekanan aku!!.
then, aku cuba buka intenet tadi, i was trying so hard since yesterday utk buka laman web MPM yg sangat menyakitkan hati, sangat2 lambat!! mmg naik da tekanan darah aku....
then bila da buka utk tgok ujian Medsi..guess wat, i didnt get it!.......waaaaa....tekanan! tekanan!!tekanan!!
 now, i really dont know what to do....what shud i do!!!!!????......rasa cam nak nangis hentak2 kepala,tapi nda bule juga.sakit ba tu...huhuhu..benci, buntu!! buntu!!!

1 comment:

Noraisyah N. said...

breatheeeeee and relax....
its not the end of the world yet bebeh. banyak lagi peluang yg terbuka luashh...u just have to keep finding it~~
all the best daling...muah..
ill support u in anything, trust me!
xoxoxox