Pages

Monday, April 19, 2010

que sera sera

"when i was just a little gurl, i ask my maamehh what shud i be.::
ahahaha.... tiba2 jak aku ingin mengimbau kembali cita2 aku dlu.....
dalam repot kad aku dlu yg bagang tu....pena aku tulis cita2 aku ( antara yg pernah tersenarai laa...)
1. pramugari (bule kmu percaya itu??)
2.guru (lojik lg sikit)
3. angkasawan ( ingat sheikh muzapar sorg ja ka ada cita2 tu dlu??)
4. ahli bomba (ni mmg kes nda da idea sda mau tulis apa)
5. doktor (okeh...)

hahahaha..itu ja la cita2 aku balik2 aku kasi tunggang tebalik seja tiap2 tahun aku isi dlm kad tu.
lucu ba juga kalo ku pikir2 kan balik...
tp seriously, pramugari? hahaha..mmg aku ada lg cita2 tu smpi skrg..pcaya nda?haha.
dlu aku slim baaa....putus cinta kann...hahahaha..(alasan!)astaga, btul ba..hehehe
xtau skrg kenapa aku pi mengintai2 pilot plak..hehe.cam best.. tapi pilot kena pizik mantap...huhuhu~.ada chan ka aku ni?.da la gayat....aduina nis....
abis, kalo nak jadi cikgu, skang nak jadi cikgu pun bukan senang!!. byk sgt nak jadik cikgu. da tu, ada yg dapat tawaran g maktab, dia tolak plak...dia xtau ka kita penat2 aply masuk bertahun2, dia pi tutup peluang org len..ada lak jadik cikgu tp malas gila. heishhh...mintak2 la ada peluang aku dp masuk maktab tu..xpun SPA (aku aply penolong pegawai farmasi???)...
huuu...doakan aku ekkk....aminnn!!!

(krisis masa depan, kerjaya, dan kewangan melanda pikiran)

No comments: