Pages

Friday, April 10, 2009

baaad fever :(

i thought this was the bad fever ever!
since i've had it in school...
arghh!!
yesterday i had fever..
yala,mana nda nya. 2 hari ak berjemur tgh panas
gara2 sukan tahunan sekulah.
*actually ak menyibuk st john sm pbsm bertugas ba tu..hehehe..*
tp best apa sukan....hehehe..
yala,ruma skan ak nda menang,so what~
then yesterday,the whole day keja kitorang kuar masuk bilik aircond.
apa nda rusak abis temperature aku..
yg kurasakan sandi melampau la ba muka aku.
mau bangun puuuun susa apatah lg menyiapkan keja ruma.
namun kugigihkan jua..
melawan kesejukan aircond bilik akses..
bergegar2 bdn menyiapkan sejarah..
kalo antar cepat dpt markah bonus~ :D
dan ak berjaya menghantarnya~~wuhuu~
tym cigu mengajar paling sandi...ak nda dpt fokus n
berusaha mencari alternatif untuk mengkaver kan diri
agar tidak terlalu ketara yg aku sedang dibuai mimpi~;)..hik3..
sepatutnya ak nda ptt dtg kalo aku demam memandangkan
ketika ak demam, imun badan menjadi terlalu lemah dan tidak berdaya..
apatah lg berlawan dgn keadaan sejuk
namu, terpaksa ku tempuhi,
demi cigu tercinta kunun2..
member2 pun heran knp ak sungguh xbersemangat semalam.
kerana selalunya ak seorang yg terlebih semangat dan selalu ketawa basar...
but, at the end of the day...it all settle down after i took uphamol!!;)
*why didn't i took it earlier?!!*
but i still feel dizzy rite now..
malas mo makan ubat~
hehehe~
aku ne liat sket kalo kena suru makan ubat...hihi~

No comments: