Pages

Tuesday, April 14, 2009

Blood Donation;)


naa...tarikh keramat ni 14/4... where i go for blood donation..
this is my second tym n aku da excited giler nieh...
hehehheheh..
so... proses2 untuk menderma darah ni agak panjang jugak tp nda la lama gila...
fes mesti isi borang luk...
then timbang berat badan. (ehem,berat ku dirahsiakan...)
them tgok berat dapat timbul ke tak...(ak pun nda paham)
kot2 bagi mereka yg belajar medik taula kali
then kira tekanan darah..
kalo suma da ok...bah,ready2 la mau derma darah!
yg aku suka derma darah ni sab dapat makanan free...hehehehe..
biskut mahal apa...ok la dapat makanan free...
aku derma kemarin dlm 350 jugak la..darah aku O +ve.

tapi yg paling bikin malu jugak la lepas derma darah aku pitam lak...hahahaha....
gilak..cam nda sampai darah pi kepala..pening yg sandik ne..
nasib aku nda rebah di tengah2 perjalanan pulang...
pasal aku nda rehat ba tu lepas derma..
bangun ni dengan semangat..
kuat la ba kunun tuh..hahaha
at the end of the day...tgn memang gerenti sakit la..cam lenguh ni,...
ku rasakan lemah sekali badan ini..hahaha
tapi nda pa maa...
n by the way, derma drh nda sakit jua ba...ok ja pun
cuma penat ja lepas derma tuh...
apa nda satu pek darah aku kena amik...hahaha
tapi aku berbangga..!!!
muahahahahahaha...

No comments: