Pages

Friday, January 25, 2013

amarah.

aku bukan jenis orang yang kuat melenting tp seriously this bank need a realization about their working system.

bukan aku seja, yang lain pun complaint pasal bank ni lambat service. kaunter banyak, tapi yang buka sikit seja. and seriously lambat tahap paling unggul!.

lokasi sudah la di tempat yang sempit. bukan lagi kurang, mmg tiada parking langsung! aku kena tunggu mama aku urus buku akaun seja pun sampai 2 JAM?!! SERIOUSLY!!  sepatutnya bila suda jadi main bank kena la cepat sikit system, semua suda ada di situ, the computer, electricity.

yes, guys. I was complaining about bank BSN Karamunsing branch yang besar tu. dari dulu sampai sekarang paling aku elak berurusan dengan cawangan BSN tu. lidut bagai nak mampus. 2 jam ok. 2 jam aku tunggu dalam kereta mcm tebakar suda tu kereta oleh aku.

kenapa aku tunggu dlm kereta? sebab tiada parking, and aku terpaksa mampir aja di tepi2 jalan sbb kalau tinggalkan, kompem kena bagi tiket ole polis trafik.

but, BSN that branch need to do something about their service. I saw a lot of people waiting tadi, nasib baik masa aku masuk dengan penuh marah dan gaya, mama aku suda di kaunter, kalau belum mmg konfem aku teriak suda di kaunter tu.

BSN KARAMUNSING. sila sedarkan diri. sekian.

No comments: