Pages

Thursday, November 22, 2012

Istanbul here I come!

hah..sepa suda tengok ni cerita? angkat tangan!! saya! saya!. saya sudah tengok!! hehe.

aku kan, bukan jenis penggemar cerita Melayu sangat. *sorry guys, no heart feelings okaay* sebab kadang2 ceta melayu ni agak.. hmm you know...  tapi bukan semua la kan. some of it.

yesterday aku gi tengok Istanbul Aku Datang ngan adik aku (awesome girl need no boyfie to company) untuk release tensen dia dengan ES-PII-YEM yang totally bikin tension (been there, done that...) so we decided to give a go at this movie.

seriously! ceta ni best! aku rank 4/5!! haha. (mcm semua pun aku rank gitu...kan?haha)

tp seriuss.. aku suka tgok ni ceta. Beto Khusairy sangat awesome dan kiut dalam ini cerita, and most of all, the story was funny!. the plot of story maybe a bit predictable la. but then, the casting and script was awesome! rugi la x tgok. I mean like, aku yang nda berapa tengok ceta melayu pun terhibur, apatah lagi anda semua peminat cerita melayu, betul takkk?? hehe

anyway, go watch! worth it!

1 comment:

Ajer said...

hero dia kurus nda sepadan hahaha kena kutuk jak oleh kmi d wayang haha.