Pages

Monday, July 23, 2012

ramadhan!

assalamualaikum blogwalkers! (kalau ada la kan..)
brapa lama suda aku nda post. hahaha. kangen bangat sama blogger.!
aaaanyway, its ramadhan again! so happy ramadhan finally arrives. 
salah satu sebab adalah, aku seorang yg penakut, so dari kecik aku suka percaya ramadan teda hantu... hahaha.
harap2 tahun ni ramadhan jadi yang terbaik untuk aku dan muslimin muslimah yang lain :)
aku mau baiki diri ni... supaya lebih cantik di mata Sang Pencipta.
baiki solat supaya lebih kusyuk, jaga nafsu makan! (paling penting). hahaha. and jaga silaturrahim dengan saudara muslim. Let us pray, and put our full faith in Allah. We'll never know when will be our last day alive. 

" Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung"

happy fasting everyone!

No comments: