Pages

Monday, April 18, 2011

i'll be back

baiklah saya mau terus stret to the point memandangkan tidak boleh lama2 pikir apa mau post. exam week is around the corner. 1 more week so i am trying hard to focus. no FB (insyallah...hehehe) within these two weeks. buka internet untuk check tips dr lecturer seja. (wah..ko buat oath ceremony ka tu nis..). mama cakap kena maintain pointer (sudala aku ni pemalas dan segala-gala) jadi kena usaha skit la. menjadi pencinta setia kepada nota-nota dan soalan last exam, tidur dengan nota, makan dengan nota, bak kata pepatah, anything for you. (wah, teteda) so, apapun, don't worry kalo rindu saya sila telefon di talian 1-300-88-2525 dan order hawaian pizza untuk hantar ke rumah saya. muakakakakaka. namun begitu kalo kol pun gerenti di angkat kecuali saya pegi menyambut seruan alam... (tandas daaa..)
gudlak kepada diri sendiri, doakan saya dapat menjawab dan menghantam esei dengan jayanya.
sekian.

peace yaw!

No comments: