Pages

Tuesday, November 9, 2010

rindu kat kite tak??

waaaaaaaaaaa~~~~~~~ lama nya nda update blog..!!! sorry la peminat2 ku (ade keee....) thee~~
biasa la sejak menjadi setudent yang sangat dedikasi dan bermatlamat. (kunun) aku menjadi semakin sibuk specially ujung2 semester ni... melampau2 ba kerja.. hahaha. nda lama lg final... org suma dok final aku baru mo final kunu.... tula... swasta... sandi....

so, aku baru jugak balik dr kuliah ni....baru siapkan 1 buah majalah untuk group assignment aku tau... memandangkan da suma maklumat pi tolak sama aku, jadi aku bt majalah ikut suka aku la.. cara aku... sepa suruh kamu kasi susah aku... so, kalo dorang mo merengek2 majalah tu nda cantik ( aku pkai stepler ja nda smpat binding ) len kali korang bt sendirik. da la aku bt semua, cengeng lg, xda masa aku mo layan... i don't care asal siap. panas aku ni... panas ni jiwa... nasib nda da juga manusia jadi mangsa sepakan penalti aku...huh!!..

anyway!... hmmm.. xbyk ceta la jadi dalam masa2 nda tulish blog nih.... da brapa lama aku nda tulis??..ahah~~ sibuk ba beta....aiseh...hahaha. yala, btul la.. sibuk aku. nda dgn kolej, dgn famili... sejak menjadi co-driver, mengambil alih la kerja2 supir ni....mama supir ni, jan ko...hahaha...

nda sbr aku tggu cuti...cepat2 la...huhuhu... esah dtg kk ka tu aa thun ni? hehehe... aku rindu ma kwn2 aku ni... balik2 becinta sm nota, mo bekasih syg juga sm member2... huhuhuhuhu..... da la cuti aku sebulan ja...nda cukuuupppp!!!!! T_T
ah...aku peduli apa... nanti aku mo holiday jaoh2.... mo rancang pigi jakarta, tp tgh bencana sna.. kensel la..hahaha... aku ni sembarang ja. macam org kaya.. banyak ka duit ko tu cik anisss~~~~ (duit pt duit blajar hhaaaa~~~) yola...yola....huhuhu

No comments: