Pages

Tuesday, March 2, 2010

fashion babeh!!

 

my favret ...fashion!!!
sukenye tgk byk baju2 lawa kat kedai..cam mo bli suma jak...
rasa2 pasni nak try pkai dress la..pa2 yg okay skit..hehe:D
slama ni ashik pkai baju 'selamat' jak...xbest la xcuba bnda baru..
tapi susa aa nak pili baju...ak nda pndi..
mo cari saiz sda 1 hal....harga lg 1 hal jugak....corak lg...huhuuu
nnt nak bg sesuai ngan tdung lagik?..susa betul..tula aku suka pkai baju selamat tuh...
toksah pikiaq ngam ka nda...mmg konfem ngam phonyerr..
baju2 kat kk ni susa mo cari yg mura2 and cantik mata memandang...(at least i dont look cheap)
ada baju lawa, tapi melarat sangat corak sampai cam teda ruang sda..
i wanna look FAB, but at the same time sopan n selesa. :)
teda ka yg ble tolong ak nih...huhuhu~~

1 comment:

♥ nur_solehan ♥ said...

pesyen gtu ngam utk kita yg btudung..aku ska bjulgn pndik tp pnjg skit mcm pic tu nis...tp kn pyh ku rasa mo cri di kk...dmna ada tu ah yg cntek2???
kbykn bju aku lgsung xslmt coz wlpun pnjg tp nmpak jua bntot..amat2 xseswai....bru2 ne aku ada beli bju di EX..kira pnjg la jua..tp agak bergetah..huhuhu ..
ko beli la 1 nis yg pesyen mcm pic tu nis..bru cntek!!ubah pnmpilan skit..hihihi.=p

sungguh pnjg!!hihii