Pages

Friday, August 28, 2009

-huh-

ouhh..
rasa cm bosan gila xtau nak bt pa..
exam mau dkt nda pndai sdr diri :P
muud stadi menghilang entah kemanaMyEm0.Com
ciplak sket style u mijaa...hihi~~ jan maraa~~
tadi siang penat gila aku..
MyEm0.Comgi shoping raya!! yala, beli awal2..
nnt nda paya susa2.
tp aku teda2 jua yg ak beli.
mcm nda da mud mau beli.. blum msnya lg mau beli.
byak tul dlm kepala ak ni nak beli..
tp aku pikir2 kan smula, huhh~~ nafsu ja tu smata2.
suma pun brg2 fevret aku,
baju, sneakers, jeans, sandals...
ohhh~~ bahagianya kalo dpt bli suma!!MyEm0.Com
tapi tula...yg bikin spoil tu..
duit....MyEm0.Comhuhuhu~ sungguh
mengecewakan...
da la sumber2 duit aku skrg mkin berkurang...
huhu
apa aku merepek ni....
teda2 sda ayat aku ni...
sesungguhnya mlm ni
aku kekurangan sumber utk berkata2MyEm0.Com
hahaha..
aku cma ska guna emoticon ni...comel lar..hahaMyEm0.Com
huahhMyEm0.Com...ngantok!! ngantok!!!!!
tido lagi baguss~
MyEm0.Com

No comments: