Pages

Saturday, July 4, 2009

kehadapan mija~~

********************

to mai dearest mija.....

sekiranya dikau membaca blog ku ini, daku ingin mengatakan padamu bahawa......

jeles nya aku sm koraaaaaannnnnnnggg!!!!!

huhu....mija...cm mau nangis aku tgok gmbr2 kamu pi d kimanis tuh...paling2 la gmbr yg ada *ehem* tuhhhh~~ waaaaaaaa!!!! nak ikuttt!!! mijaaa!!!!...huhuhu...bedary tuh! dia pg pulak! aku penat2 ajar anak buah dia, dia pla bersuka ria....huhuhu~~ sedihnya aku nda dpt ikut..cmana jugak, nda kena suru... bencinya aku.... mija! len kali bt lagi ba kita gitu aaa... ak blum dpt jmpa kaw lg ne.sedih gilak aku ne...nangis la ne!!huhuhu~~~ bila la lagi kita mw jumpa ne?? sedih 100x!!! papun, goodlak aa nnt masa balik s'wak...jan lupa kat aku tau!
ps *pa komen ko bila nmpak dia sda???ok ka???hehehe~~~ kestau aku...kestau aku....!!:P

*********************
apapun! huh...lupakan tu kesedihan yg melanda diriku....hari ni aku g EXPO barangan buatan malaysia...nda meriah ne....sabar ja la...tp ada 1 yg menarik mata aku iaitu, anak ayam yg byak kaler!!! hahahahaha...comel nyaa~~!! ada hijau....pepel, biruu....lawaaa...cmana durang kasi kaler tu aa??? 1 ekor 1.50, skit lagi ak beli...memandangkan ak xtau mana maw letak nnt d ruma, jd ak kensel kan niat aku tuh..cian pla nnt ank ayam....kegeraman ak td nmpak tu anak aym.. oh ya, ak g kk pi pasar mlm jugak...carik brooch. suma brooch aku ilang ntah kemana, terpaksa beli baru.. yg sotnya, ak pi beli benda lain pla...ak carik brooch kecik, ak p beli brooch besar...ngok kan...hahahahaha~tp lawa2....huhuhu~ kalo ak ada duit aku beli tuh suma!!! eih....
harini aku fes tym aku ngajar....stat tusyen ma anak buah c dery yaitu c alie...sbr ja la aku budak ne....baru aku suh bt 1 soalan, mcm2 soalan dia kasi aku pla!...pastu, melencong sana sini, nakal btul dia ne..da la english pun E!! banyak ak kena bt ngan budak ne...push dia smpai dpt A!
chayok anis!!!

1 comment:

☂♥me♥☂ said...

GAGAGA!!lek wa nis...
dpt jua kita jmpa tu nanty..
mandy2 kita!!haha!!
suk kaw jmpa jua c ehem2 tu...
sabar kaw!!=]