Pages

Monday, September 5, 2011

raya one more time.!

sori sebab lambat sikit update blog. just so u know, aku braya sakan. hahaha. (smpai naik berat badan, padan muka!). hihi. aaaannnyway.. untuk seluruh muslimin dan muslimah yang ada di atas muka bumi ni, untuk semua kawan-kawan fesbuk,twitter,suma-sumalah! aku nak ucapkan :-
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN

ikhlas dari hati sia yang kecik nih.. kalo mungkin selama ni ada yang aku terkasar bahasa, tercakap yang nda tentu, atau ada yang menyakitkan hati kawan-kawan suma, mintak maaf banyak2.yala, kita ni manusia biasa saja, tidak terlepas dari kesalahan. bak kata iklan raya KFC, ''raya tak ble marah kan?" #smileyface

buat kwn2 yang beraya di perantauan kali ni, jangan sedih-sedih, pos skarang makin advance, nanti korang mintak la courier biskut makmur ngn family korang. hihi. juga buat semua yang aku kenal, yang buat-buat kenal, yang lama x jumpa, yang selalu jumpa, yang boring da jumpa, hahaha... selamat hari raya suma!!

cemana raya kali ni? lebih bermakna? atau lebih buang duit? haha. that's the fact man. asal raya ja konfem kuar duit banyak punya. suma mo tukar baru. akhirnya bapak kita jugak yang garu kepala. hoho.(sori daddy).

aku rasa thun ni banyak sikit open house aku serbu, amboi2, sejak pegang kunci keta kan. hehehe. last week memang last, kompem ni, last punya, aku ndak larat suda. seblum bukak sem, kena kurang kan berat badan aku. haha naik gila berat aku. aku rasa penimbang pun balik2 muntah ashik2 aku naik penimbang, jarum nda la pandai turun2. abis baju aku suma x muat. huhuh. thun ni aku xbuat open hse, jadi kalo ada yg singgah ruma, aku hidang sirap sejuk jak la keh..hihi.


apapun, raya ada sebulan, jom kita manfaatkan dengan merapatkan lagi silaturrahim antara kita semua umat islam :)
selamat hari raya suma * dari adik beradik yg nda siuman*

No comments: