Pages

Sunday, February 13, 2011

the superb sunday

assalamualaikum everyone!. its sunday bebeh!. hehe. wow.. hari ni hari aku full dan padat skali!. the whole day telah di isi dengan event2 yang best!!stat dari awal pagi sampai petang. (kecuali malam la...gila ka. sok kelas wei.) hehe. so meh2. aku ceta. tapi kalo mereka2 yg takmo baca. sila berhenti disini sahaja. sbb slepas ni sy akan merepek sepanjang mungkin. ;)

so the day begin at taman awam likas yang telah menganjurkan kempen kutip sampah ya... so i was there, untuk tolong2 la (sebenarnya mo menyibuk..hehe) my dad ngan amateur radio dia tu haa. to be honest mmg agak boring jugak la.but since i like the sea so much, so, kira mcm 50-50 la. neutral. peserta2 kempen ni kena berkayak sekeliling pantai sambil pungut sampah, n aku ble la dikatakan jeles karena siuk ba kayak tu. hehe. blum cuba lg la. tp nmpk siuk. tp besukur jg la ak nda ikut. nnt i kena sunburn baaa. hehe. penat tau mo kasi putih balik!!.so the event abis jam kira2...12 gitu. then balik ah ruma. hehe
sekembalinya ke rumah, kena bersiap plak untuk acara seterusnya, iaitu makan2 dekat rumah fatin. kenduri kawin kakak fatin..comel la sgt pasangan pengantin.. plus, dpt jumpa ayu yang suda bekurun lamanya nda jumpa. ahaha. then ada shyl ngn syaf lg. memang kalo kenduri kawin kami nda penah miss. tula tejumpa tu. haha. it was fun tgok ada 1 mamat tu karoke dengan semangatnya. kagum aku dgn feeling dia. hehe. tp yang aku rasa best skali ialah souvenir untuk tetamu tadi. 
souvenir dari wedding kakak fatin tadi. (telur, yg putih tu potpouri, and pink tu cupcake! nyum2! )


selama beberapa thun ni aku mencari2 masihkan ada telur kena bagi kalo wedding... plg banyak collection pun gula2, sapu tgn,...apa lg ah..tapi aku mmg mencari telur. harini, aku suda jumpa walaupun bukan dlm bunga telur!. hahahaha. tengkiu la kepada pihak patin yang telah menjemput sa dan memberi souvenir yg sgt best harini. harap2 pasangan pengantin bahagia ek sampai anak cucu....( p/s lawa la kakak widya.!! srius!)

okeh2. move on~~~ hehe. then petang tu lak, kwn aku c bedah ma kajen dia bw kuar pi pantai. haha. saja lepaks2 kenang kembali kenangan lalu... ( nda pun aku tekenang...haha) tapi aku teda gambar pla. suma gmbr dlm hp kajen nya itu. walau apapun, tg aru telah disesakkan ole warga2 sabah yg kebanyakannya mencari ketenangan di laut. ahaha. kesian ba tensen....(kami pun termasuk la tu). mula2 d tg aru, pastu kmi pindah pi sutera harbour. sana santik gila sunset dia. pantai dia pun best. kaki aku pun bepasir gila. pastu bila suda itu sun, set... kami pun balek la ke rumahh.......


so the whole day mmg agak memenatkan tp enjoy!. atleast ble jg aku release tensen. haha. enjoy2 aku ni sampai sakit kepala aku... aduduh. ba jadi aku mo tidur lu la. sok aku ada kelas smpai malam. mau mampus aku kalo lmbt tidur. g,nite everyone.!

peace out!

No comments: