Pages

Tuesday, February 22, 2011

epic!



anuar zain - sedetik lebih (preview )
OST hikayat merong mahawangsa

huaahhh~ anuar zain da kembali dengan lagu baru sedetik lebih....uuUUuu meremang bulu roma aku dengar lagu ni... ya saya tau, lagu itu agak jiwangss dan er...jiwangss... tapi saya terkesima dengan alunan biola digabungkan bersama piano..... ballad always touch my inner soul~ kikikiki.

anyway, mo tengok ni ceta ni!! lama uda aku nda tingu ceta2 epik nih... sejak puteri gunung ledang aku rasa. hahaha. adik2 aku suma serender tengok ceta puteri gunung ledang, 3 jam hooo~ aku ja statik tengok dengan penuh khusyuk dan dedikasi lg tuh.. hahaha. siuk baa!
kali ni mo tengok hikayat merong mahawangsa lak.. sesekali support la filem tempatan. nda juga rugi baa. best apa!. hahaha. okeh2 jan lupa sapa2 yg berminat (lahh) dengan hikayat ni akan ditayangkan 10 mac 2011.!! jom kita tengok~~ weee :D

No comments: