Pages

Monday, August 2, 2010

paini...teda pa2 nih...

reconnecting dengan kawan aku yang bernama enchek D membuatkan aku terkenang kepada peristiwa lalu...hukhukhuk, kisah sedih bertandang kembali,,,,..alah, bukan la sedih btul. cuma, em..sayu la kono mengenang nasib yang nda brapa baik beberapa tahun nih...enchek D tu tidak la spesel sgt, cuma spesel skit ja...hahahaha..cuma, tulah, seperti yg aku katakan...beberapa tahun ni nasib aku bab2 hati n perasaan ni nda brapa bagus skit ong dia...kali ni mau kasi tukar feng shui bilik nih...
baru ni dpt tau pla geng sndri mau kena kebas ole enchek A. nasib la geng kita tu da ada boipren, namun enchek A masih tidak berputus asa. Tahun lalu da kebas geng sndri jugak, tp org lain.... alih2 aku jugak sakit hati... nda guna betul la!! benci aku makhluk tuhan yang 1 ekor tuh!..nasib baik aku ni waras, kalo nda aku tolak dia dari apartment 1B yg blum siap tu dr tingkat atas skali.!! sakit btul hati bila tgok balik bukti2 yang mengaitkan acara2 mengebas nih...!! dalam banyak2 orang, dia jugak yang aku sangkut, tapi dia plak sangkut ngan member aku sndri... nda ka sandik tuh..!! bingung ba ko ni nis..yng ko pi sangkut tu pahall!!..eis...ni lg 1 enchek D ni..yg ko tiba2 muncul ni bikin sakit jiwa aku jak!...blah!! blahh!!! xmo pikir pasal korg lagi!!

ps - emo malam2...

No comments: