Pages

Wednesday, February 3, 2010

blush blush..

tajuk post tu xdak kena mngena ngan jenama pakaian dalam wanita Blush tu kehhh.... baju dalam mahal gilak tu!.. ini berkenaan insiden ak yg pegi memalukan diri sndri di hadapan khalayak ramai...haha.ramai kah?.xdak la..aku jak pla tu kannn...hihi...
segan aa nak ceta, tp nak jugak ceta ni!! hehe.. sot.. okeh2, gini... beberapa hari yg lalu, aku ni TERbgun lambat laarr...(xdak kena mgena sbnrnya..hihi) so, rush gilak la mau pi amik adik aku sbb ak da lmbt kan... jadik tarik kunci keta n segala2, start enjin, pkai spek (DOOOIII....mau jugak baaaa...)...hihi yala, ak mau tutup mata sembab aku tu yg menunjukkan sgt la aku ni baru bgun... nnt abg polis jaga gate tu kc ktawa aku, ini sja la caranya...smpi skola adik ak tu, tggu la ak sna. da dia abis kelas, ak pun stat balik aa enjin, then bermula la perjalanan balik ke rumah...... 
dekat gate kuar dari kwsn balai polis tu, ada la 1 bonggol yg btul2 menyakitkan hati n absorber keta... tggi mak tuan, tajam lg tuh.!!.. so kalo ak lalu sna, mmg gila2 slow la... jadik, ak lalu la tmpat tuh., biasa la, ada abg polis jaga situ tu dkt pondok ngam2 sblah bonggol tu...biasanya yg jaga ni polis baru...mude2.hikhikhik.( hah, anis tuu..mula la tuuu..) okeh2...pastu ak pon angkat la tgn kat abg tuh, dia pun bediri tegak aa..ngn muka dia kedut2 skit mengadap mthari baa...cian jg...SKALI, dengan secara TIBA2 nya!!! tgn ak terhentak kat hon keta, aku TERHON abang tuh!!!! alamakkkk tuaaannn.....senyum lebar trus abg polis tuuhh.....MALU GILAK AKUUU!!!! astagaaaa......dlm kepala ak ms tuh "mati la aku...".... mesti abg tu igt aku nak ngorat dia.....aku mau tapuk muka ak tym tu pun cmana jugak?! tgh driving!! nnt lggar keta lain plak!..tepaksa la aku kover mulut ak ja tym tuu (ak pn xtau npa ak bt gitu...) and disebalik spek mata tu jak la ak berlindung dengan penuh maluu!!!...haduuhhhhh...anissss!!!! terukkkknya!!! gerenti abg tu cop ak nak ngorat dia.....aduuuhhh~~~ maluuuu~~~
apa pun, abg tu hensem jugak aa...nda nyesal ak hon....HAKHAKHAK!!!!!XD... (KONFEM GILA AK NI....)

No comments: