Pages

Friday, September 11, 2009

-diriku-

tup tap tup tap....mau dekat raya sda pla kannn....??!!! nda sedar aku ni.... next week gerenti...(konfem punya!!) aku sibuk memanjang... balik cuti kali ni.. 1 week no internet.. kacaw aku...huhu...

anyway, raya thun ne simple jer...since aku kena duduk stpm, so.... nda ble enjoy tahap karma. sikit2 jaa...asal2 dpt ja kali..hihi aku nak g shuping pun, kadang2 xtau nk beli apa... nmun, ak mau bli sandal....hihi...nda mau heels lg... kin sakit jiwa aku seja bejalan kaki melecet.

azam aku nak katam quran ramadhan kale ni nda kesampaian..... xsmpat abis aku bc utk ramadhan nih. sedey, tp xpa...there's always next tym.. nnt lain kali aku bg habis.. insyallah... hehe...

ouu, ada perkara yg menggmbirakan aku, yet, aku pun ragu2 jugak.. yalah, mn tau sangkaan salah. tp ni suma kosa tuhan, xda yg mustahil.... [i am talking about my prayer]..... hmm...ah, xtau lah!!!

last saturday, suppose aku g jalan beli brg but my dearest fren xdpt join, so, boring lah jln sorg2, aku pun kensel laa.... oh, aku ikut pla mami ak beli kain..... lahaulaa....punya sibuk gilak kk... sasak bah!! i mean, not cars, people!!!! especially kedai2 india jual kain, kedai2 peralatan menjahit.... port2 paling panas!!! rmai dikunjungi tuh.... n majoriti pun, golongan ibu2 yah...bapak2 nya ngak tau kemana...

ada 1 la pompuan ni....aku mmg xpuas aty ngan dia smpai saat ni.. bila aku limpas depan dia, amboi bukan main sedap lg lepas ja bersin!!! oooohhh good!!! ewww!!! haku trus stop bernafas.. da tu, kaver ngan tgn, tp sm jugak tempias kena aku.....sandinya aku rs..... n then dia main palit jer tgn dia kat baju dia...... eee...sbr ja la aku... da la tym tu ak nda bw sanitiser, topeng & sgalanya.....gelik ni.......eishh!!!

papun, last sat ak mmg xda mud....brabis...so, this tym aku ada mud la sda kali pi shuping...hihi....

yg merepek
-hanis-

No comments: