Pages

Friday, August 7, 2009

huhhhh.....biarlah....

banyak benda dalam kepala aku...
banyak benda yang ak tgh pikirkan...
kadang2 ak pikir...
"cmana la Stpm ak ni..."
"lulus kah aku??"
"dapat kah ak capai impian ak ni??"
dan, dalam ak cuba melupakan masalah yang membelunggu kepala aku...
satu2 memori tu dtg, muncul dlm minda aku....
sesungguhnya ak x berdaya melupakan memori tu...
yang membuatkan ak berpikir telampau banyak...
mungkin ak terlalu baik sm dia...
atau mungkin salah ak yang salah pilih...
atau,...
entahlah....ak sendri xtau pa masalahnya skrg...
byak kali ak nasihat kan kat diri sendri....
benda ni remeh jak....jan pikir byak sgt...
tapi terfikir jugak...
napa aku ni!!!!??!!
byak lagi benda ak kena fikir....
hidup ni masih jauh... masih luas....
masih byak org aku akan temui.....bukan dia sorang jak...
jangan buta nis!!!!
jangan buta dengan kenyataan depan mata!!!
buka mata kau luas!!....
cukup2 la tu.....cukup lah....
kalau suda mmg tiada apa lg yang bole membuktikan keinginan hati aku,
cukupla....sudahlah...
ak akan berhenti di sini sja....
kalau jawapan yg aku cari sda ak jumpa,
ak btul3
akan berhenti stakat ni sja...

2 comments:

♥ me_eyanz ♥ said...

aku berhenti berharap
dan menunggu datang gelap
sampai nanti suatu saat
tak ada cinta kudapat

by : sheilaon7

Lady Ariefha said...

susa tuu.