Pages

Monday, May 18, 2009

dugaan tengah2 tahun..

huah!! huah!!
dua paper lagi exam aku...
last week dimulakan dgn BM1 n BM 2,
then pengajiam am...(huhu...paper paling byak mengantam!!)
then sejarah 1.. (tmadun islam i like~) * muawiyah,bani umaiyah, n all the "kalifah's" thingy..*
this week,
aku diuji lak dengan sejarah 2 (tamadun malaysia, tamadun asia!!)*perjanjian,adat,kepercayaan*arghh....
geografi alam sekitar fizikal (aih..ni mmg payah)
and geo alam sekitar manusia....(ampun cigu patma..mintak sket ilmu~)
adeh...mmg menjawab pun perah abis otak...
pastu dlm aircond plak tuh..aduuhhh~ sejuk gilak!!!*sok kena bw sweater la*
balik2 aku gi tndas
sandik nee..tp mmg rasa best la sbb lepas jawab sejarah tadi mmg kuar suma apa ak bca tadi pagi...fuhh!! lepas!!
sempat jugak la mara kawan ak tady..hahah..sepa suru.
org tgh exam, sana la dy buat macam2 bunyik.. geram aku!
ilang idea aku trus..
kacaw!!
aish..esok geo...napa aku nda study lagi neh??!!
*malas tiba2 plak menerjah diriku..huhu.*
aduh..matila ole cigu hasyim ne..
amek aura la dlu...seru tu geo pya smgt!!
datang la padaku!!! huaaahhhh!!! ;P
gudlak niss!!!
*aim pointer tggi sket spy dpt duit lg..ngehehehe*

No comments: